מבצע פעולת הרכישה באתר רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 והתקנות שהותקנו לפיו (להלן: “חוק הגנת הצרכן”).
5.1.1 בהתאם לחוק הגנת הצרכן, לקוחות החברה שהזמינו מוצר שהינו תוסף תזונה אינם זכאים לבטל את העסקה. יחד עם זאת, במקרים חריגים בלבד, ולפנים משורת הדין, החברה תהיה רשאית אך לא חייבת לאפשר ללקוחותיה להביא לביטול עסקה כאמור בסעיפים 5.2, 5.3 ו-5.4 לתקנון ברכישת תוספי תזונה.
5.2 ביטול עסקה / מכירה ע”י לקוח לפני משלוח המוצר: במידה ולקוח מעוניין לבטל עסקה / מכירה לפני שהמשלוח נשלח אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות הודעת ביטול במייל לכתובת: [email protected]
5.3 במידה ולקוח לא סגר את הזמנתו, לרבות עקב אי הזנת שם ומספר אמצעי התשלום, בתוך 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה, תהא רשאית החברה לבטל את ההזמנה, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
5.4 ביטול לאחר משלוח מוצר. ניתן להחזיר מוצר עד 14 יום מיום קבלת המוצר, כל עוד לא נעשה בו שימוש והוא מצוי באריזתו המקורית. המוצר מיועד לשימוש אישי בלבד, ולכן פתיחת האריזה תחשב לשימוש.
5.5. דמי ביטול. מפעילת האתר רשאית לחייב את הלקוח, על פי חוק הגנת הצרכן, בדמי ביטול במקרה של ביטול שלא עקב פגם או אי התאמה בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.
במקרה של ביטול שלא עקב פגם, על הלקוח להחזיר את המוצר למחסני מפעילת האתר, כפי שימסרו ללקוח, על חשבון הלקוח. לקוח שיבקש כי המוצר ייאסף מהמקום בו נמסר לו או כל מקום אחר, בכפוף לאישור מפעילת האתר, יישא בעלות דמי משלוח בגין הובלה כאמור.
5.6 בדיקת המשלוח: הנכם מתבקשים לבדוק את תכולת המשלוח מיד לאחר קבלתו ולהשוותו הן להזמנה והן לחשבונית שתימסר לכם בצמוד למשלוח, בלי לעכב את השליח. בכל שאלה או בירור אודות ההזמנה שסופקה תוכלו לפנות לשירות הלקוחות בתפריט צור קשר שבאתר תוך 24 שעות ממועד האספקה. במידה והמוצר שהגיע פגום בדרך כל שהיא, החברה תדאג לספק מוצר חדש ללקוח על חשבונה.